jornades acessibbilitat

El Consell de Ciutat organitza la Jornada “Dificultats d'accessibilitat a l'administració pública”

La Jornada “Dificultats d'accessibilitat a l'administració pública” organitzada pel Consell de Ciutat de Barcelona tindrà lloc el pròxim dia 22 de novembre de 17:00 a 20:00 hores al Salo de Cent de l'Ajuntament de Barcelona (plaça Sant Jaume, 1)

Aquesta jornada analitzarà la situació actual de dificultat d’accés digital a l’administració pública, especialment per determinats col·lectius, amb l’objectiu de definir estratègies per millorar-ne l’accés i aconseguir que tothom tingui els mateixos drets

La ponència inaugural anirà a càrrec del Sr. Julio Ponce, Catedràtic de Dret Administratiu a la Universitat de Barcelona. Posteriorment, donarem pas a dues taules rodones amb experts/es i usuàris/es que versaran sobre:

  • La mirada de les entitats en relació amb les dificultats de l’accés digital a l’administració pública.

  • Què ha fet l’Administració fins ara i què més podria fer?

+ Info i inscripcions