Més d’una cinquantena d’organitzacions s’oposen a aquesta operació i demanen apostar per la gestió pública. Fem una crida a tot el teixit associatiu de Barcelona a sumar-se al manifest per defensar l'aigua com a bé comú i exigir una gestió pública, transparent i democràtica.
El Consell d'Associacions de Barcelona (CAB) ens adherim al manifest impulsat per la plataforma Aigua és Vida davant la recent adjudicació del servei d'aigua potable a vuit municipis de l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) a la multinacional Veolia (antic grup Agbar).
Com a entitat compromesa amb el bé comú, la democràcia participativa i els drets socials, considerem que l'aigua és un dret humà i un bé essencial per a la vida, no un negoci. El teixit associatiu i comunitari som una peça clau en la defensa dels drets col·lectius i la transformació social. Per això, convidem a totes les associacions, federacions i entitats de la ciutat a sumar-s'hi i fer xarxa en la defensa dels béns comuns.
Us podeu adherir en aquest enllaç.
Més informació.
| Adjunt | Mida |
|---|---|
| Manifest d'Aigua és Vida contra la privatització de l'aigua potable a l'àrea metropolitana (168.07 KB) | 168.07 KB |