Acceptades les 18 propostes del CAB al Pla Municipal

decidimEn el procés han participat més de 39.000 persones i 1.700 associacions i organitzacions, a través les cites presencials i de la plataforma decidim.barcelona, s'han realitzat 10.860 propostes de les quals 7.284 han estat acceptades i agrupades en 1.467 actuacions

D’aquestes el CAB va fer arribar 18 propostes fruit del treball interassociatiu i que pretenen reforçar el paper de les associacions de la nostra ciutat. Esperem que aquest esforç es concreti en veritables polítiques.

Llegeix més...

Les associacions seguim treballant per promoure un nou model de subvencions

2016 07 JPG Fonts de finançamentEl dilluns 13 de juny es va publicar al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) la resolució definitiva de la Convocatòria General de Subvencions per Activitats, Projectes i Serveis de Districte i de Ciutat de l'Ajuntament de Barcelona per a l’any 2016.

Ja teniu disponibles models justificació subvencions i les preguntes freqüents en aquest enllaç

 

Més enllà, des del CAB recordem el nostre posicionament en el que proposem un sèrie de reflexions amb l’objectiu de promoure un canvi en el model de subvencions de l’Ajuntament de Barcelona.

Llegeix més...

El 19% de les associacions de ‪Barcelona‬ fan servir la banca ètica

2016-07 JPG Banca èticaEl 2n Congrés ‪d'‎Associacions‬ va acordar fer aposta estratègica per l'impuls de ‪la ‎Banca Ètica‬. Per això una de les preguntes del Panoràmic és sobre aquest tema. La principal conclusió és que encara tenim feina a fer ja que el 19% de les associacions de ‪Barcelona‬ fan servir la banca ètica. Una xifra que creix, però cal seguir treballant.

Si voleu accedir a les dades del Panoràmic accediu al segUent enlaç‬ 

Nova Guia d'Assessorament sobre organització d'esdeveniments i les seves normatives

esdevenimentsEn aquesta nova guia de Torre Jussana hi trobareu quin procés cal seguir a l’hora de dissenyar i planificar un esdeveniment, així com tot el que cal tenir present per organitzar un acte als carrers de la ciutat, segons indica la normativa municipal (requisits, responsabilitats dels organitzadors, límits horaris, etc.) i com realitzar la sol·licitud d’autorització d’ús de l’emplaçament on es realitzi. 

Descarregueu la Guia d’Assessorament “Organització d’esdeveniments i normatives que cal tenir en compte”